Dagen efter motionen...

Tränade igår. Först en timmes promenad med Becca och Dita på förmiddagen, med Bums i vagnen, så det måste ju räknas lite extra ;)

Sedan på kvällen började höstterminens första motionspass för min del. Började med en timmes Core 18:00, följt av en timmes Zumba 19:15. Härligt :)
Svettigt blev det, men som alltid himla skönt när man är färdig och kan gå hem. Annat är det idag. Nu på eftermiddagen börjar träningsvärken komma. Precis uppe vid revbenen, och nere vid ärren från båda kejsarsnitten. Gött. Ikväll kommer jag att avlida av träningsvärk, för att inte tala om imon :P

Vågen var snäll mot mig igår iaf :) Sammanlagt -4,7kg. Wohoo! :) 0,3kg från innanBumsvikten. Nu är första målet nära.

Stora nackdelen med gårdagens träning, är dagens hunger. Och inte vilken hunger som helst. Kolhydratshunger :P Hembakat bröd, pommes, chips och lösgodis. Känns väl passande? Eller inte, som Becca skulle säga...

Åååh, det är ingen bra dag idag. Mitt dåliga humör ihop med hungern efter gårdagens förbränning är inte kul. Gnälliga barn underlättar inte, tyvärr. Och Tfan ska jobba över. Bläää. Krypa ner under täcket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0