Hurtigt :P

Det blir mycket hurtigheter nu för tiden :P I tisdags hade jag ett spinningpass av en annan värld! Nya instruktören Moa är inte att leka med. Så svettig som jag var i tisdags tror jag knappt att jag har varit innan. Dessutom toppade jag spinningpasset med en promenad i hundägarfart, i skogen precis efter :)

Igår var det dags igen. Pass tre och fyra för veckan. Core och Zumba. Igår hade jag både Ela och Jutta med mig, himla trevligt med sällskap!
Det var svettigt och jobbigt, men oooh, så skönt när jag kom hem och fick mitt te och min müsli.
Idag; vågen.

-5.7kg och -12cm runt midjan.
Dessutom roade jag mig med att räkna ut hur många centimeter jag har gått ner runt midjan sedan jag började med all denna organiserade träning, i vintras. 35 centimeter!!! Det är inte klokt! Hur lät jag mig själv bli så stor? Hur kunde jag bara släppa taget? Näe, usch, dit vill jag inte igen.

Nu börjar mina kläder bli för stora :P Någon som har lust att köpa en kappa, en kjol och en klänning för halva priset? Inte för att det blir billigt, men iaf. Billigare än nya :P

Nästa delmål; halvvägs på vikten. 1.3kg kvar tills dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0