I rätt riktning!

De senaste dagarna har det inte hänt så mycket. Jag har tränat varje dag, och därför inte riktigt haft lust att blogga.. Jag är helt slut på kvällarna, och då tröstar jag mig med hemmablandad müsli, te, en stickning och tv med min man :)
Igår hade jag sista passet för träningsveckan, en timmes core. Svettigt :) Dessutom har kompisen Malin börjat träna med, och det är ju kul! Alltid roligt att ha folk att skratta med när man svettas ;)

Annars har jag rensat gräsmattan på nedfallna äpplen, ungefär 15 lövkorgar med äpplen har hamnat i komposten. Vilket slöseri, men vad ska man göra till slut? Tfan har bakat två äppelkakor denna veckan, den sista tog slut igår, det går inte åt så mycket sånt här hemma :P Jag har kokat äppelmos, men eftersom det bara är jag som äter det, så är det ingen mening att koka några stora mängder... Snark. Har haft en dagiskompis till Aimée och hans mamma här i veckan med, för att samla ihop lite äpplen och få med sig hem...

Iaf. Imorse när jag låg i sängen såg jag mina egna häftben sticka upp ur kroppen!Helt sjukt, det var verkligen länge sedan! Så jag var ju tvungen att väga mig. Lite jobbigt har det varit, då jag först igår hade kommit ner under den vikt som jag låg på när jag började träna för tre veckor sedan. Men idag!
-6.2kg. Hääärligt! Nu är jag under vikten jag låg på när jag blev med Bums. Först nu börjar jag ta tag i det som borde gjorts för över två år sedan :P Bättre sent än aldrig, eller?

Idag ska jag och ungarna in till växjö med Becca och Malin. Det ska bli askalas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0