Söndagsös!

Idag har jag haft fullt upp! Började dagen med sovmorgon, vaknade vid 10:18 av ett knasigt sms från Ela :) Sedan upp och äta lite, väckte Bums 11:20, sedan när alla hade ätit och klätt på sig, så gick tjejerna och jag ut och rensade upp de äpplen som fallit ner under natten. Trädet verkade inte alls upplyst om att jag faktiskt rensade där igår :P Massor av äpplen blev det. Vill du ha äpplen, så är det bara att komma förbi och plocka :)

Till slut kom vi iväg till ica, hem igen, jag duschade och åt lunch, sedan kom Ela förbi och hämtade mig. Min första handbollsmatch! Som dessutom var byns handbollslags premiär i Allsvenskan! Och de vann! Med 30-25 (rätta mig om jag har fel :P) Det var himla kul att komma iväg på! Dessutom kom Becca efter en stund och gjorde oss sällskap :)

Direkt efter handbollen bytte jag om och gick på mitt spinningpass. Så nu är jag både svettig och trött i huvudet efter allt hejjande :)

Bästaste Sofi har fått sina raggsockar idag med, och hon var nöjd och glad :) Härligt värre.

Nu ska jag snart duscha, sedan är frågan; Äppelkaka eller inte äppelkaka? Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0