Orka.

Jag bloggar inte just nu. Funderar på om jag vill fortsätta blogga alls. Ger det lite tid och inväntar en uppenbarelse angående det..

Annars lunkar det på. Bebis, som ska heta Bothas om skatteverket håller med oss, är nu 8 veckor gammal. Växer som en galning och äter hela tiden. Bums har börjat på dagis och trivs hur bra som helst. 2½ är det perfekta åldern för dagisstart, har jag kommit fram till :)

Just nu väntar jag bara på veca 36. Då kommer vår första leverans från FamilyFood, spännande! Och då startar höstens träningspass i byn. Som det ser ut så finns det sju pass i veckan som jag skulle vilja gå på :P Men det lär min Tfan aldrig gå med på. Så jag rensade och kom ner till sex pass på fem dagar. Då får jag två vilodagar i rad! Jag kommer att ha ångest hela ena dagen eftersom det är spinning då :(

Har en drös klädbilder med som ska upp på sybloggen, men nu vrålar Bothas igen, så det får bli vid ett senare tillfälle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0