Fin dag!


Igår var en helt sjukt trevlig dag!
Först tog jag med mig Aimée och åkte med Becca in till Växjö. Vi var i desperat behov av ny handdukshållare och hylla eller liknande att ha på toaletten. Till slut hittade jag det jag skulle ha på Claes Ohlson, ihop med en ny sänglampa till Aimée. Hennes molnlampa från Ikea dog för sista gången i söndagskväll. Jävla skitgrejor!

Kände mig lite stressad på stan, visste ju att Tfan var ensam hemma med en krasslig Bums och försökte handla och baka till kvällens Meandi-träff.
Men när vi kom hem hade han koll på läget, han höll t.o.m på att dammsuga när vi klev in genom dörren. Jag hann städa toaletten, och vi gjorde en gemensam ansträning på toa och fick upp badrumsskåpet och krokarna jag köpt.

Det kom en hel drös med folk, tror att vi var 10 pers med Maria, som visade alla kläder. Flera barn var med och hälsade på med, antingen de som redan haft vattkoppor, eller de som inte haft det men vars mammor tyckte att de skulle få dem :)

Denna gången kunde ju Tfan osså vara med och bestämma vad som skulle beställas, vilket var lite kul! Det blev..

Pants With Turtle In The Pocket, till Bums. Här var det Tfan som bestämde färgen, hade jag valt så hade det nog blivit bruna med kycklingen istället.



Turtles Everywhere Body till bebisen. Tfan bestämde färg här med, det hade blivit den ljusa om jag hade haft helt fritt spelrum :) Jag gillar att den är både röd och blå, unisex! :D



Jag fick ett par Knickers For Mom. Provade dem, och de var tunna och mjuka, med mudd som går att vika upp på magen om man har bebismage, eller som man kan vika ner om man är utan bebismage:)



Aimée valde en Geisha Everywhere Dress och...



Canvaspants! Väldigt bra byxor som tål ALLT! Halleluja!

Nu ska jag sanera barnen efter dagens mellanmål. Snart kommer kompis och ska leka med Aimée med hopp om några koppor :)


Kommentarer
Postat av: malin

wow.. najs kläder. brallorna med sköldpaddan var coola :) lite annorlunda

2011-02-10 @ 08:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0