Lördagen.

Igår firade vi Bums födelsedag för sista gången detta året. Mamma och pappa var här och umgicks en hel eftermiddag. De hade med två presenter till Bums och en liten till Aimée. Bums fick byxor och velourjacka från Villervalla och nya helt egna bestick med Hello Kitty på. Aimée fick ett halsband med en glittrig fjäril på.
Dagen innan hade jag sett till att köpa en present till pappa med, som fyllde 54 år igår, han fick en bok om bilar, ovanligt värre :P Nostalgibok, så det fanns nog mycket intressant att läsa för honom i den.
 Vi åt nybakade scones och sedan fruktpaj efter det. Pappa var uppe på övervåningen med, och mätte massor på Bums rum, så nu vet vi hur det kommer att se ut. Det blir två rum plus en liten hall i det rum som just nu är Bums rum. Eller ja, det som rum Bums säng, skötbord och byrå delar med sängkläder, garderober och kökssoffa.

Så nu ska vi rensa ur det rummet och riva ut de två mattor som ligger på golvet. Sedan ska väggar och golv målas. Men innan dess är de ju hela grejen med hall och trappen som ska målas.. Pust! Inte något alls att göra, o nej :P

Annars är det lugnt. Det verkar inte hända mycket heller. Eller så missar jag allt som händer, det vore ju inte ovanligt. Jag finns fortfarande här, trots att jag råkar vara på smällen ;)
Ikväll har jag ett pass spinning, det ska bli skönt. Träningsvärken från torsdagens dubbelpass börjar ebbas ut, så det är väl så dags :)


Kommentarer
Postat av: malin

händer inte så mycket just nu.. blir mer såndär sista minuten jaghartråkigthemmamåsteut hittapågrej. iaf tills lönen trillar in igen

2011-01-23 @ 21:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0