Ahpuuuh!

Igår gick jag och la mig 00:00 exakt! För att vakna 02:38, för att ge upp och stiga upp 03:30. Somnade om 05:30 och vid 06:15 stod Aimée påklädd och klar för förskoleavslutning, och glodde på mig. Snark. En halvtimme senare var Bums med vaken och Tfan hade gått till bussen för att klämma in en av de få körlektioner som faktiskt blir av nu för tiden. Vid 07:00 hade jag hunnit lipa i en kvart, bra start på dagen :P
 På nått sätt kom vi iväg till förskolan iaf, antagligen väldigt långsamt. Lämnade lite tidigare, just för att slippa träffa någon som undrar hur det är. Det är stor varning för översvämning när folk menar väl och undrar hur jag mår. Just för att jag mår som jag gör...

Väl hemma åt Bums en frukost till, sedan ville hon se en film vilket hon fick. Just idag hade hon väl fått se tio filmer om hon hade velat :P Jag gjorde ett försök till att sitta vid symaskinen, men gav upp när jag insåg att jag satt och somnade på pinnstolen. Tfan som precis hade varit på riskutbildning på körkortet, och pratat om just trötthet :) Väldigt komiskt tyckte jag.
 Bums valde att se Nicke Nyfiken när första filmen var slut, vilket är ett bra val. Den startar nämligen om sig när den är slut. Jag tror att det rullade tre gånger innan Tfan kom hem med Aimée. Då gick jag och la mig och sov 90 minuter.

I eftermiddags kom leverans från loppisen med. Ett skåp och en fotölj att amma i... Så vi (Tfan) lär väl greja med att möblera med alla saker som ska byta plats nu när vi har mer möbler. Vi borde jobba på att skala ner egentligen...

Hoppas på lite mer tid vid symaskinen ikväll. Har äntligen kommit igång lite igen, och det är så skönt att äntligen ha nått att göra :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

DET skåpet? Härligt i så fall :) Och du, kinamaten på fredag kommer göra uuuunderverk.. Eh, tror vi i alla fall ;)

2011-06-15 @ 23:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0