Jaha...

Nu har det blivit sådär länge sedan igen... Inte för att jag är upptagen på något vis, utan mest bara för att... Jag glömmer bort mina bloggar!

Men, igår var jag i växjö med Becca och Frida. På mitt initiativ! Tänka sig, att jag kan jag med :P Det var skönt att slippa åka själv iaf, och slippa åka buss. Det går inte så fort när jag är med dock. Vaggivagg upp och ner för storgatan. Men jag fick min kinamat, Becca fick sina skor och Frida glömde sin plånbok hemma i bilen. Köpte en ny fotpump till ungarnas pool/alla cyklar/barnvagnar. Den gamla bröt av sin egen slang, hur nu det gick till. Var inne på Din Sko (hör och häpna!) och köpte ett par gummistövlar till Bums, med spindelmannen på! Ungen blev glad, happy happy. Sedan var jag inne på Ronnys Symaskiner och köpte mer mönsterpapper och ännu fler tryckknappar. De går åt i en rasande fart här hemma. Handlade en del gravid- och bebisrelaterat, men det tar jag på gravidbloggen..

Det var iaf, som vanligt, väldigt skönt att komma hemifrån en stund. Men resten av kvällen strejkade kroppen, och mina isbitar tog slut onödigt fort. Dessutom hann jag inte sy något på hela kvällen. Eller, hann och hann, jag orkade inte sätta mig vid symaskinen. Osså hade jag ont i tårna, eftersom jag inte sett mina fötter på ett tag och dessutom levt i sandaler, så jag hade missat att jag borde ha klippt tånaglarna... Najs.

Förra veckan kom jag iväg till världens bästa frisörsalong, som bara råkar ligga på vår gata, och fick huvudet nykrullat. Nya fina lockar, så nu behöver jag inte tänka på frisyren när bebis har kommit!

Idag är Tfan på ännu en körlektion. Förra veckan gjorde han halkbanan, vilket gick bra. Nu har hans handledare sagt att det bara är finputsning kvar, så förhoppningsvis infinner sig körkortet snart... Sedan ska vi "bara" ha en bil med...
Jaja, jag hoppas iaf att ungarna håller sig lugna och fina idag, alternativt att någon kommer och hjälper mig med dem.. Nu, gravidblogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0