Vojne, vojne...

Här har det varit tyst ett tag nu.. Vi har haft veckan från helvetet... Jag fick ett brev från F-kassan som jag redan skrivit om här, tror jag... Iaf, det tog musten ur mig totalt. Natten innan dess kräktes Aimée och det gjorde hon natten till onsdagen med, maginfluensa halleluja!
På onsdagen fick jag skjuts av Becca till MVC och fick träffa läkarn från spec.mödravården och fick ett nytt sjukintyg. Sedan hem igen, inget speciellt inträffade.
På torsdagen fick jag äntligen tummen ur och åkte in till stan för att simma, ta ut simkort och busskort. Flöt inte riktigt lika lätt som senast jag motionsimmade :P Fast, då hade jag ju ingen bebismage på magen... När jag var klar i simhallen hade jag tänkt lämna in alla papper på F-kassan, men nu visade det sig att de hade flyttat (igen) och jag hade inte tid att leta upp deras nya adress. Tfan kollade hemma, medans jag stressade bort till stationen och köpte mig nått att äta på vägen hem, och det visade sig att nu var de tillbaka i sina gamla lokaler.. Snark! Nu vet jag till nästa gång iaf...

På fredagen var jag och putsade luggen hos frisören. Tanken var att jag skulle känna mig lite nypiffad inför lördagens årsfest. Gick till ica med för att hämta ut min klänning från Nelly med, men i den paketen fanns bara en byxdress från Onlyl. Tack för den, i sista sekunden så att jag inte hann fixa nått annat att ha på mig! Jag fick migrän och blev liggandes hela eftermiddagen. På kvällen kom Tfans familj för att fira hans födelsedag, och framåt halv åtta kunde jag gå ner och umgås med folk en stund...
Natten till lördagen spydde Bums. Jag fick ont i magen tidigt på morgonen, och på lördagen hade jag migrän igen. Det blev alltså ingen årsfest för min del...

Igår kände jag mig bättre och knatade iväg på spinning, det gick bra med det var segt. Märktes att jag hade varit borta från cykeln en vecka :P Hoppas vi håller oss friska nu.

Idag ska jag umgås lite med Elan tänkte jag, om Tfan vaknar så att jag kan gå någonstanns vill säga. Sedan hoppas jag få höra lite om Beccas första dag på nya jobbet :) Spännande!

Imon är det vardag. Förskola, halleluja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0