Wolit hååår...

I onsdags fyllde världens bästa Tfan år! Han hade fått en kokbok av Plura först, lite i förväg :) Men i tisdagsnatt fick han sin "riktiga" present, ett presentkort på färgning hos frisören på gatan. Han blev glad och gick iväg på den beställda tiden, kom hem illrödmedenhintavlila i huvudet en timme senare :D Glad blev han iaf, och det var ju meningen. Nu lär han ha fastnat i färgningsträsket igen.

Aimées rum är nästan färdigmålat! Nu är det bara två strykningar brunt kvar, på två små väggsnuttar, sedan är det klart. Då är det nog bara att börja på Bums rum. Båla min ummm! har varit ledmotivet för lillfröken hela veckan. Bara lite avis :)

Idag har jag varit med ungarna i Bäckparken och lekt med Marias ungar. Efter en stund kom Tessan med, så till slut var det 6 ungar plus en i vagn, fullt ös! Bums åkte rutschkana som om hennes liv hängde på det, och helt plötsligt insåg hon att det är roligt att gunga :) Roligt hade de iaf.

Vi blev upplockade av Tfan, sedan fortsatte vi till ica och handlade massor med onyttigheter och kyckling. Synd att det blåste så jävligt, för solen sken ordentligt.

Går och funderar på att köpa mig en ny dator. Denna jag har är helt världelös. Skitmärke som säljs på ElGiganten till helt ovetande människor (jag) som inte vet vad de ska leta efter. Nu tittar jag efter en HP, fast allra helst vill jag ha en MacBook. Men, HP:n kostar 4000kr jämfört med 9500kr. Dessutom finns det andra saker jag vill ha med, som spjälsäng och skötbord till bebisen. Därför känns det inte helt hundra att lägga de pengarna på dator... En HP får det bli. Apple får vänta till en tid när vi inte har en liten på väg, med de utgifterna, plus Tfans eventuella bilköp när körkortet är avklarat...

Idag blir det improviserad kyckling med potatis och sås. Sedan godis till ungarna och ett spinningpass till mig.

Kommentarer
Postat av: malin

hp är najs. det kör jag på och mer än nöjd

2011-03-11 @ 20:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0