Deppigt läge.

Fy fan.
Idag är jag arg och besviken på hela världen. Allt går emot, inget planerat blir av, jag får inte träna, jag har ont osså lägger vi på en jävla Teliaräkning på det med. Bajs, rent ut sagt.
Vi har haft en Ikearesa planerad sedan i onsdags. Men det verkar inte som att det är meningen att det ska bli av. När man är helt hänvisad till en stillasittande vardag hemma, så känns en rullstolsbunden Ikearesa som värsta äventyret. Speciellt med barnvakt. Tanken var att vi skulle köpa en ny säng till Bums, som får plats i hennes nya rum och en del prylar till bebisen. Får se om det blir av nästa vecka. Mamma, som ska köra, jobbar i helgen, och på måndag ska Tfan med Aimée in till stan för en ögonundersökning, och på onsdag ska jag på läkarbesöket på Mvc. Förhoppningsvis lyckas vi klämma in resan där någonstanns.

I övrigt händer det ingenting, knappt. Tfan är uppe och bredspacklar i minstingarnas två rum. Förhoppningsvis kan vi snart börja måla där, så att vi blir klara någon gång. Beställa tapet borde vi väl göra osså. Om saker och ting bara kunde göra sig själva, så mycket enklare det hade varit, väl?

Blä. Näe, nu måste jag hitta på nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0