Nystart.

Nu har jag nog bestämt mig. Det får nog bli till att lägga denna blogg i graven. Jag har skrivit här i snart fem år tror jag, fyra är det nog förresten... Och jag känner att det är dags för förnyelse. Jag kommer inte att sluta blogga, men bara på ett annat sätt. Gravidbloggen är ju, av förklarliga anledningar, inte längre relevant, även om den fortfarande finns kvar. Handarbetesbloggen får leva vidare, frågan är om jag någonsin kommer ta mig i kragen och uppdater den :P För tro mig, jag syr fortfarande!

Som det ser ut nu, så kommer detta att resultera i en ny blogg, med fokus på min vikt- och träningsresa. När allt är klart kommer jag att dela med mig av adressen :)
 
Hej så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hej!

Du får gärna rösta på migg bidrag i en annan tävling här: http://apps.facebook.com/grandiosamatchen/?entry_id=29



Då är jag supertacksam <3. Var gärna med i mina tävlingar i bloggen om du vill!



Kram Nathalié

2011-09-07 @ 12:46:27
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0