Packningsångest

Ååååh! Imorgon åker Anna, Jenny och jag till Växjö för AerobicWeekends träningskonvent. Det ska bli jätteroligt och förhoppningsvis kommer vi att få massor av inspiration. Men. Vad ska jag ha på mig? Och med mig? Med fyra träningspass, varav ett utomhus och en föreläsning, så inser ju jag att det kommer inte att räcka med att komma ombytt och klar. Kom på detta igårkväll och har lite ångest över träningsväskans innehåll... Dessutom hade jag velat ha en sån där iPhonehållare att ha på armen, så att jag kunde ha med mig fonen och ta bilder, men ändå inte behöva hålla i eländet hela tiden. Det är väl knappast lönt att inbilla sig att det ska gå att lägga ifrån sig mobilen utan att behöva oroa sig för att den ska försvinna... Jag får ta en liten koll bland mina vänner, tror jag.
 Funderar på hur många ombyten jag ska ha med, och mellanmål? I utskicket från AerobicWeekends stod det att att "fika" skulle finnas till försäljning, men det är ju inte fika jag vill ha när jag blir hungrig... Det känns som att jag får ta en svängom i skafferiet idag, och se vad jag kan fixa ihop.
 
Anteckningsblock, penna, vattenflaska, svetthandduk... Kanske dubbla vattenflaskor? Med eller utan aminosyror? Proteinpulver? Vojnevojne, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0