Dingding!

Puh!
Bra dag! Härlig dag!
Idag hade jag min första dejt med stan utan barn, sedan lillpajken kom. Sju månader och tio dagar sedan han kom till världen! Det var skönt. Men samtidigt var det tur att jag inte åkte själv, för då hade jag bara gått och tänkt på att jag var ensam på stan, haha.

Jag snyltade till mig lite bilskjuts av Anna (från spinningen) och hennes syster. Härliga tjejer, med nära till skratt! Underbart!
Det blev Apoteket, med hostmedicin och nässpray till pajk. Sedan en sväng på Åhlens, där jag hade ärende åt Ela. Knölade in en tur på Hälsokosten med, nu kan jag inte vara inne i stan utan att gå in där, haha! Nya favorittillhållet! Vi hann med en stund på Stadium med, men insåg ganska snabbt att vi var tvungna att evakuera, annars hade vi börjat shoppa.
Bilen fortsatte upp till Samarkand, där vi knatade ut och in på alla möjliga butiker utan att hitta något. Jag tog mig i kragen och köpte en topp på HM som jag har funderat på i två veckor, grattis! En tur inne på Maxi gav mig nya knäckebröd, kesomellanmål med frukt och nötmüsli, avokado och en PaulúnSmoothie. Den sistnämda drack jag nu ikväll efter träning, sjukt god!
Vi avslutade med god, men dyr kinamatlunchbuffé.

Väl hemma hann jag umgås med familjen i 90 minuter ungefär innan det var dags att bege sig vidare. Passade på att mata pajken och diska efter middagen, så att Tfan åtminstonde slapp det eländet!

Idag höll jag i ett kort spinningpass, och mitt favoritpass på hela veckan! Rondpasset! Härligt svettigt och flåsigt, explosivt med mycket styrka och balans! Idag var dessutom Tfan med! Så himla kul! Han hade med barnen osså, och de lekte med Jennys kottar som ganska ofta är med. Fast idag var det fler barn än deltagare tror jag nästan. En elak influensa röjjer i byn, så jag misstänker att den håller både en och tre deltagare hemma just nu.

Bra dag idag ialla fall! Vågen visade minus idag med, konditionsträningen börjar ge resultat. Nu återstår att se om jag kommer ut på någon löpning imorgon. Tfan tränar ju fotboll, så jag kommer inte iväg på något organiserat....



Första shoppingkorgen från Hälsokosten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0