Trött!

Näe, nu får det vara slut på det här! Jag tycker inte om att ha mens, så mycket har jag lärt mig nu efter att ha fått tillbaka den efter 17 månader. Och gissa vad? Jag hade inte saknat den ett dugg! Och denna veckan har jag blivit påmind om varför jag inte har saknat den...
 För jag blir trött, grinig, sugen på allt, hungrig, svullen, arg, irriterad, elak, ängslig och tappar allt hopp. Det underlättades inte av att jag har panikat om finansieringen till bukplastiken med denna veckan med. Det passade verkligen inte ihop med mens. Blah!

Meeen men! Igår blev det ett mixpass, och jag överlevde trots Mellolåtarna. Idag har vi haft kalas för mannen som fyllt 35 år. Det blev lasagne, frallor, citronpaj, glass och en KitchenAid till världens gladaste Tfan, hihi!
Efter det smet jag från kalaset för att gå på spinning, och det behövde jag verkligen efter att ha hamnat vid barnbordet på kalaset. Så kan det gå när man tar mat sist! Det kommer aldrig att hända igen, that I can assure you! Spinningpasset var bra, om än lite kort. Jag vill gärna ha en heeeel timme i spinningsalen, för att känna att jag får spinna färdigt. Men men, jag vänjer mig väl, och sedan brukar passen bytas ut ganska fort, så det lär inte gå någon nöd på mig!

Nu ska jag äta något mer. Måtte mensen gå över snart, annars kommer resten av min familj att få svälta...

Kommentarer
Postat av: Elan

Vi kan starta en hata mens-klubb, jag blir precis likadan (startdatum samma dag som Rikard kommer hem, stackarn')!



MEN, ljuset i mörkret är lunch på fredag.. Hojta om du kanske vill promenera en sväng innan/efter :-)

2012-03-12 @ 13:07:06
Postat av: Fian

Det gör vi! Hoppas Rikard överlever, men han har väl saknat dig så mycket att han kan överse med ditt beteende, kanske? ;)

Jag är lätt på promenad, helst innan, så att vi kan svettas på de andra lunchgästerna :P

2012-03-12 @ 22:40:48
URL: http://justgirl.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sounds good! Jag ska upp till jobbet och sola vid 9.45, och måste väl av hänsyn duscha av mig det värsta solstinket innan jag kan knata vidare. Ska vi ses vid Ica vid 11 och ta någon kulig runda? :)

2012-03-13 @ 12:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0