Uofff!

Latheten tog över. Alltså, jag tränar fortfarande, precis lika hårt, om inte hårdare, men jag bloggar inte... Tappade inspirationen en stund, men jag har tagit bilder som vanligt, och idag har jag till och med bakat! Ojoj! Hehe...
 Men, min verklighet består ju inte bara av träningspass, instruktörssurfning och hälsoläsande. Jag har ju ett förhållande att hålla liv i, vi firar dessutom 10 år tillsammans i år! Vi har tre barn ihop som kräver sitt, vilket i omgångar är allt, gärna på en gång! Jag har mer familj som jag gärna vill träffa ibland, vänner som fått stå åt sidan under denna tiden, ett handarbetsintresse som vaknade till liv igen för någon vecka sedan... Sedan har vi ju städningen, handlandet, tvätten, middagsmaten och alla mellanmål...

En liten tapper skara läsare återkommer hit, ser jag. Och jag är tacksam för att ni läser! Nu ska jag gå och lägga mig, och hoppas att jag får sova. Hoppas att minstingen inte längre lider av de senaste dygnens förstoppning, och att de andra båda barnen sover längre än till halv sju på morgonen.

Imorgon är det spinning! Tjohoooo!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ha så kul på spinningen ikväll, svettas lite åt mig med:) Kan jag kika förbi er måndag eller tisdag eftermiddag?

2012-03-30 @ 10:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0