Hosthost!

Jaha! Dagispesten har landat igen! Jag undrar vad det är med den här hösten! Har tappat räkningen på alla infektioner och förkylningar som vi haft de senaste månaderna. Nu är jag golvad med snuva, halsont och en fantastisk trötthet. I lördags kändes det ganska bra på förmiddagen, höll i mitt vanliga pass och kämpade på. Sedan kom tröttheten och lite retande i halsen på kvällen. Igår morse hade jag tokont i halsen, fick vila mitt på eftermiddagen och ändå gå och lägga mig halv tio :P
Så idag gör jag inte många knop. Bums och Bothas håller mig sällskap här hemma medan Aimée är på F-klass. Bothas vaknade "redan" kl 08, så han börjar bli trött igen nu. Får ta tag i vyssandet.
Ikväll står jag längst fram i b-hallen med min kklocka och min visselpipa och ser på när de andra tränar. Ingen svett för mig idag. Förhoppningsvis kan jag vila mig frisk till på torsdag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0